Вчені визнали рукостискання небезпечними для здоров’я

rukopozhatie-2

Вчені з Університету Аберістуіта в західному Уельсі запропонували відмовитися від звичних рукостискань під час вітань на користь дотику стиснутих в кулак рук.

Джерело: svit24.net

На їх думку, це допоможе знизити ризик інфекційних захворювань. Особливо ця рекомендація актуальна під час спалахів грипу.

В ході експерименту один з учених занурював руку, на яку була надіта стерильна рукавичка, в контейнер з бактеріями. Після того, як рукавичка висихала, вчений вітав своїх колег, руки яких також були одягнені в рукавички, з допомогою рукостискань, жесту «Дай п’ять!” (Удар долонями) і дотику кулаками. При цьому вітання варіювалися по тривалості та інтенсивності контакту, пише MedPortal.ru. Потім проводився підрахунок осіли на рукавичках бактерій.

Експеримент показав, що навіть слабке рукостискання може впливати на поширення інфекційних захворювань. А при міцному рукостисканні кожному з що вітаються передається в 10 разів більше бактерій, ніж при «кулачному» вітанні, передає РІА Новини.

Взагалі з’ясувалося, що найбезпечнішим показало себе саме привітання «кулак в кулак». На другому місці з гігієни – жест «Дай п’ять!». Виявилося, що при рукостисканні передається приблизно в 2 рази більше мікроорганізмів, ніж при ударі долонею об долоню.

При цьому при всіх трьох способах число переданих бактерій було в прямій залежності від тривалості і інтенсивності контакту.

«Люди рідко замислюються про наслідки рукостискань для свого здоров’я. Але якби вони прийняли інший вид вітання, у нас би з’явилася реальна можливість скоротити поширення інфекційних захворювань », – вважають дослідники.

Дослідження було опубліковане в американському журналі.